czwartek, 16 sierpnia 2012

ROZDZIAŁ 11

                *PERSPEKTYWA SUSAN*
      Cieszyłam się, że chłopcy zaprosili nas dzisiaj na noc. Jednak czasem czułam się dziwnie z tym, że się zgodziłyśmy.
- To dokończymy oglądać ten film ? - spytał Hazza.
- Według mnie staje się coraz nudniejszy. Ale jak chcecie. 
Lou wziął do ręki pilot i wyłączył telewizor. 
Nastała dziwna cisza. Siedzieliśmy w kuchni. Niall wyjął z szafy słodycze i nas nimi poczęstował . Chrupaliśmy batoniki, aż w jednej chwili wszyscy oprócz Horana nas przeprosili i weszli do jakiegoś pokoju. 
- Co oni tam robią ? - spytała Emily.
- Nie wiem. Nie myślę jedząc.  Pójdę zobaczyć co się tam u nich dzieję, a wy chwilę poczekajcie, okej ? - spytał Niall.
- Yhy. 
Po kilku minutach, cała paczka przyszła do kuchni. 
- Co wy tak dyskutowaliście ? - spytałam zaciekawiona. 
- Nie nic. 
Po tych słowach Harry'ego, wszyscy <oprócz nas oczywiście> zaczęli się śmiać. 
- Pokażemy Wam coś. Tylko to ma być niespodzianka ! Więc zawiążemy Wam szalikami oczy. - rzekł Zayn.
Nie wiedziałam czy się bać, czy cieszyć. Znając tych pięciu wariatów, lepiej by było jakbym się bała. Chłopcy zasłonili nam oczy i zaprowadzili do jakiegoś pokoju. Nie wiem czemu, ale zaczęłam się śmiać. Liam mnie podniósł i wrzucił do wody ! Odwiązałam szalik i zobaczyłam, że Niall robi to samo z Emily. Zaczęłyśmy obydwie krzyczeć. Chłopcy zaczęli się śmiać. Dołączyliśmy do nich. Siedziałyśmy mokre w jacuzzi. 
- I my mamy tu tak się moczyć, a Wy będziecie sobie stać ?! - spytała Emily.
Harry jako pierwszy wskoczył do nas. A za nim reszta chłopaków. Oczywiście w ubraniach. Może raczej NIESTETY w ubraniach. Jacuzzi było tak wielkie jak średniej wielkości basen. Bawiliśmy się fantastycznie ! Przestaliśmy się chlapać i usiedliśmy na białych siedzeniach. 
- Od tego śmiechu, aż mam kolkę ! -powiedziałam. - Rozumiem, że wrzucenie nas tu, było planowane ? 
- Przecież, nie mogliśmy pozwolić, żebyście się u nas nudziły ! - odpowiedział Tomlinson.
Uśmiechnęłam się uroczo do niego. Odwzajemnił to. 
- Tak w ogóle, która jest godzina ? - spytał.
- 3:42 - odpowiedział Harry.
- Już ? Szybko zleciało . 
- Ja nawet jestem trochę zmęczona. - powiedziałam.
Wszyscy spojrzeli na mnie dziwnym wzrokiem, po czym potwierdzili, że oni też.
- Idę poleżeć trochę w mokrych ciuchach. Ciekawe dlaczego ?! 
- Dobra tam. Pożyczymy Wam jakieś bluzki. - zaproponował Zayn.
Przytaknęłam po czym wyszłam z jacuzzi. To samo zrobili chłopcy i Emily. 
Weszłam na górę i bacznie szukałam łazienki. Kiedy już chciałam do niej wejść, Liam dał mi jakąś swoją bluzkę. Podziękowałam mu i weszłam do łazienki. Wysuszyłam suszarką moje ubrania, uczesałam się, umyłam i poszłam do swojej sypialni. Rzuciłam suche już ciuchy na fotel i weszłam do łóżka.Wysłałam wszystkim sms-a o treści "Dobranoc ;**". Po tym również emocjonującym dniu, nie mogłam zasnąć. Usiadłam i starałam się nie myśleć o niczym. Usłyszałam ciche pukanie do drzwi sypialni. 
- Proszę. - powiedziałam.
- Jeszcze nie śpisz ? - spytał Liam.
- Jak widać. 
- Mam dla Ciebie niespodziankę.
- Jeżeli chcesz znowu wrzucić mnie do wody, to nie dziękuje. - zażartowałam. 
- Nie. Zamknij oczy. - nakazał Payne. 
Zrobiłam to. 
- Okej. Już możesz otworzyć. 
Zobaczyłam dwa kieliszki z czerwonym winem. Ponownie się uśmiechnęłam. Liam dał mi jeden do ręki.
- Pamiętasz nasz koncert ? 
- A jak mogłabym go zapomnieć ?! To był najlepszy dzień w moim życiu. - odpowiedziałam.
- Niall, cały czas opowiadał o Emily ! Po próbie, i po koncercie i ogólnie cały czas. 
Zaczęliśmy się śmiać. 
- Nieśmiałe dziewczyny są słodsze. - powiedział, patrząc mi się w oczy. - Przez dłuższy czas mamy wolne. Może dasz się zaprosić do kina, czy coś ? 
- Pewnie ! 
Wypiliśmy wino, a chwilkę po tym Liam pocałował mnie w policzek na pożegnanie i wyszedł z mojej sypialni. Ponownie się położyłam i zasnęłam ... 

------------------------------------------------------------------------------------------------

Cześć ! ; )  W poprzednim poście pisałam, że nie będzie długo rozdziału, jednak okazało się, że nie jadę na wakacje ; <  Teraz będę się starała jakoś co tydzień pisać  ; ]  Myślę, że z chęcią przeczytaliście ten rozdział i go skomentujecie ; ) Jak mogłabym Was prosić, to wpisujcie również w komentarzach swoje Twittery, jeżeli posiadacie. 



" DLA  PODPÓRKI OD ATOMÓWKI ♥"


Hahaha xd Przepraszam, ale musiałam ♥ 



@Bernadka_Malik



10 komentarzy:

  1. hm... ciekawie jest :P spróbuję nadrobić poprzednie rozdziały xdd
    @SheeeFeel

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe :) czekam na ciąg dalszy, póki co muszę nadrobić poprzednie rozdziały. :) LesniaczkaPL

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... bombowy :P Czekam na kolejny i zgodzę się że bardzo ciekawy . ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje sie bardzo ciekawy bede czytać Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://only-drunken-hearts.blogspot.com/ @paulel_ch

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie fajne :D może się wezmę za czytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne
    Follow me, @AgusiaWofficial, zrobię follow back, :P Jeszcze raz Świetne opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 ; ) Ja już Cię follow ;]

      Bernadka ; >>

      Usuń
  7. Świetne :3
    Czekam na kolejny rozdział :D
    Informuj mn dalej na TT
    Martyna xx.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny :3 zajebiaszczy <3
    Jaaaaa chce juz next <3
    Zapraszam do mnie :)
    http://hi-and-low-tw.blogspot.com
    opowiadanie o 1D i TW :)
    Weny ;*
    @Baaby_Emm

    OdpowiedzUsuń